יום שני, 24 במרץ 2014

ניחוחות של אביב 2014

היי! קפצתי לביקור עם ניחוחות חדשים, אבייבים ופירחונים בעיקר!
אז לקחתי לי פינה בבלוג של שרון- קבלו אותה במחיאות כפיים סוערות!

בשמים לדעתי הם חותמת אישית, זיכרונות ממסיבות, מאנשים, מאהבות ועוד מלא דברים.

מאד חשוב לי שהבושם ישאר עלי לאורך כמה שעות טובות. יתן לי נוכחות וידגיש לי את האשייות הבלתי מעורערת שלי:)
לכן לא יכלתי לסרב ללכת שבוע שעבר להשקת נבחרת הבשמים לאביב 2014. הרבה שיקיות ופרשיות הרחתי באירוע עצמו. בואו נתחיל...

הראשון שקרץ לי היה מבית היוקרה BOUCHERON - Place Vendome – בושם נשי המתהדר בניחוח פרחוני ומתובל . תמהיל של ניחוחות פרחוניים בתווים עציים .תווים מנצנצים של פלפל פרואני, מדגישים את פריחת תפוזים העדינה. מענג על העור, מסוג הבשמים שאורי שם לב אפילו. מתקתק, מפולפל וסקסי. התאים לי לבוקר ולשיקיות של ערב עם שמלה שחורה וסקסית. ביג לייק! עוד משהו העמידות שלו היתה עלי מעולה. הרחתי אותו בשעות היום ועד לפני המקלחת של ערב. זה מסוג הבשמים שאני אוהבת.
מחיר לצרכן: 361 ש"ח ל–100 מ"ל. להשיג במשביר לצרכן ובסניפי סופר פארם.



בית עיצוב התכשיטים הבינלאומי BVLGARI - OMNIA INDIA GARNET - מחווה להודו, רטט הניחוחות הפרחוניים והעציים של Omnia Indian Garnet הופך אותו לבושם ססגוני, נשי ביותר ומלא באנרגיה. הניחוח נפתח בתווים עליונים כתומים של מנדרינה וזעפרן: אנרגיה הדורה ומסנוורת. הניואנסים המרוכזים והאינטנסיביים של תווי הראש יוצרים אפקט מבריק, קורן ונוצץ. מהבשמים שגם אחרי המקלחת עוד מורגשים על העור וכמובן על הכרית. לייק רציני!
ריח חזק, מתקתק, סקסי נשי ועוצמתי. לדעתי זה בושם לאישה , חזקה. בעיניי הוא לא יתאים לנערות.
מחיר לצרכן: 507 ש"ח ל–65 מ"ל אדט.



טוב, לא חוכמה גדולה לתת לי להריח בשמים שיש בהם מאסק ואמבר. ועוד שהאריזה נראית עם הפפיו ורוד וכזה אושר עילאי של בקבוקון.
הבושם MARRY ME מבית האופנה Lanvin. דואט של שני מרכיבים ייחודיים - תפוז טוניסאי מריר ורענן ויסמין סמבק חושני ורומנטי, שובי לב כמו אהבה ממבט ראשון , הנוצר משילוב של אפרסק מתקתק ועדינות של תה יסמין, בשילוב פרזיה, מגנוליה, יסמין, ורד, ארז לבן, אמבר ומאסק.
מחיר לצרכן: 149 ₪ ל – 50 מ"ל



איזה בושם יש לך קבוע? איזה בושם את אוהבת הכי הרבה באביב / קיץ? ספרי לי קצת :)

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...