יום ראשון, 26 בספטמבר 2010

ביקורת בושם: נעמי קמפבל - קט דלוקס אט נייט (אדט)

Naomi Campbell Cat Deluxe at Night perfume
אין לי שום דבר נגד נעמי קמפבל. הרגלי הסמים והעובדה שהיא אם כל הדיוות לא אמורים להשפיע על איכות הבשמים שלה. חייבים להודות אפילו שהפונפון שהוצמד לסדרת ה-Cat Deluxe שלה חמוד להפליא. אמנם יהיה קשה למכור לי את הבשמים שלה בהתבסס על הזוהר שהג'אנקית היוקרתית כביכול מייצגת, אבל אני מוכנה להתעלם מכל אלה - גם מהפרסומת המטופשת והמתחנפת וגם מהשם האינפנטילי בשנקל שנבחר לניחוח (קט דלוקס? בחייך, נעמי! לכי עם האמת שלך וקראי לו פוסיקט!) - למען ניחוח טוב.



אז השאלה היחידה היא האמנם מדובר בניחוח שמצדיק את כל הפשרות האלה עם שאריות מצפוני. לצערי, התשובה שלילית.
כגרסה לילית, אפלולית וסקסית, קט דלוקס אט נייט חסר את רכיב הסליז שהיית מצפה לו. הוא לא חריף ולא מתובל. אין בו שום חוצפה ועסיסיות שהופכים בושם ללילי. מה שכן יש בו אלה פירות, בגרסתם הסלבריטאית (כלומר, הפלסטיקית), במיוחד אגס ומעט מעט דמדמניות. אחרי התחלה פירותית נחמדה מאוד וסבירה לגמרי, החתול הלילי הופך לתערובת מנדנדת ומעט מעיקה, בלגן של תווים סינתטיים ומתוקים שלא מציעים אפילו מיליגרם אחד של תחכום (אבל מזכירים במשהו את אמור אמור דלייט). בייבוש הבטיחו, לצד אמבר בלתי נמנע, גם תווים עציים טיפה יותר חריפים ופרחי כותנה. את ניחוח פרחי הכותנה לא הרגשתי כלל, והתווים העציים הבלתי מוגדרים הם, כנראה, אלה שאחראים על הבלגן שנשאר על העור אחרי שכל בלגן הפירות ההתחלתי מתנדף.

עם זאת, ובאופן מפתיע, קדא"נ מתאים בצורה נהדרת ללבישה בחופי הים. משהו בתערובת המתוקה והמעט-מיוזעת שלו, בחוסר התחכום ובייבוש המעקצץ הופכים אותו לאחלה בושם קיצי לתושבי מישור החוף. תמורת מאה שקלים לבקבוק במבצע הנוכחי, זו עסקה מצוינת למי שלא רוצה לקחת משכנתא כדי להתבשם בים.

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

זה ממש מעצבן שמבשמים של סלבריטאים מצפים שהשם שלהם ימכור את הבושם (מה שמסתבר, די נכון באופן מפתיע לפי מה שקראתי בכתבה בווי-נט), ולא משקיעים לא בעיצוב של הבקבוק, שתמיד נראה זול ולא בניחוח עצמו. עוד לא זכור לי בושם אחד של "סלבריטאי" שאהבתי. לא מפתיע, אבל בכל זאת..

נעלולה אמר/ה...

זה לא באמת מפתיע. מתנצלת מראש על הפסיכולוגיה בגרוש, אבל זה הרי לא הסלבריטי עצמו שמוכר את הבושם אלא הפרסונה התקשורתית שלו. קמפבל היא "ילדה רעה וסקסית" כמו שקייט מוס היא "ילדה רעה" וכמו שאבריל לאבין היא "טומבוי" והאלי ברי היא "סקסית אך בשלה". מי שמוצא לעצמו משהו להזדהות איתו בנשים האלה עשוי לחפש את עצמו גם בליין הניחוחות שלהם.
אני מחבבת את הבקבוק של קדא"ט, במיוחד את הפונפון ואת הדוגמה המנומרת והטראשית להפליא. הניחוח זה כבר סיפור אחר לגמרי, אבל את זה כבר קראת :)

וולקאם!

אנונימי אמר/ה...

תראי, ברור לי שאין להם יד ולא חצי יד בבושם מלבד להגיע לאירועי יח"צ, אבל בכל זאת, מישהו *כן* אחראי על ייצור הבושם- למה זה תמיד חייב להיות ריח זול? אין לי בעיה שהריח יישדר את "אופי" (מרכאות כפולות ומכופלות) של הסלב, אבל למה בצורה זולה?
אולי אני נאיבית, אבל תמיד חשבתי שמה שהסיבה למחיר של הבושם הוא המותג בלבד ופחות חומרי הגלם. כלומר- האם עולה משמעותית יותר לייצר ניחוח שאינו פלסטי..?

תודה, אבל אני פה כבר הרבה זמן... ;)

הכבשה ה-17 אמר/ה...

וואו, כל כך הרבה שגיאות תחביריות מצידי על הבוקר! נא להתעלם.. :)

נעלולה אמר/ה...

אני לא בטוחה שאין להם יד ורגל בייצור. לפחות קווין לאטיפה מתעקשת שהיא בחרה במו אפה את התווים העיקריים, כך שיכול להיות שחלק מהסלבריטאים לוקחים את מלאכת ייצור הבושם על שמם ברצינות וחלק קצת זורקים.
למה זול זו שאלת מיליון ה-$. שמתי לב שבזמן האחרון יש אינפלציה של ניחוחות פלסטיקיים-סינתטיים-זולים, מה שאומר שזו כנראה המגמה העולמית. זוכרת ממש בשמים ספורים שרחרחתי ולא היה להם feel זול וחסכוני משהו בחומרי גלם. מאוד שותפה לתחושה שלך שרוב הכסף שאנחנו משלמות הולך על מיתוג ורק מיעוטו על חומרי גלם טובים ובקבוק נאה (שגם זה חשוב).

הכבשה ה-17 אמר/ה...

כנראה שלעת עתה זה אני והקלואי שלי... עד שהבושם החדש של קלואי, love, יגיע לארץ כמובן.. ;)

VanityGirl אמר/ה...

אני דווקא מחבבת את הפרסונה המדומה של נעמי קמפבל. פרסונה כזו ראויה לבושם אמיתי! לא יצא לי להריח את הבושם המדובר, אבל ברור לי שמשהו פירותי יחטיא לגמרי את העיקר.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...