יום ראשון, 15 באוגוסט 2010

ביקורת בושם: ל'אוקסיטן - ורבנה סאמר סיקרט (אדט)

L'Occitane Verbena Summer Secret perfume
הפעם הראשונה שרחרחתי את הבושם הקיצי החדש (מהדורת 2010) של ל'אוקסיטן היתה כשהייתי מקוררת. התרשמתי עמוקות, בעיקר מפני שהוא היה חזק מספיק כדי לעבור אפילו דרך האף המאוד סתום שלי, מה שהרשים אותי מאוד. בכל זאת העדפתי לחכות לימים שבהם חוש הריח שלי מתפקד יותר כדי לכתוב את הביקורת.

נתחיל בהתחלה: הבקבוק והקופסה מרהיבים. הקופסה מקרטון ירוק באווירה ממוחזרת, הבקבוק מלבני וקלאסי. בתוך הבקבוק מסתתר נוזל "בהשראת זר תבלינים ירוקים שזה הרגע נקטף בשבילי פרובנס". לא הייתי בשבילי פרובנס, אבל הייתי רוצה שיקטפו עבורי תבלינים אפילו במשעולי פתח תקווה. עם תווים של אניס ובזיליקום ציפיתי לחריפות ירוקה וקריספית, שתבעט את הסינוסים שלי מעבר לכל הכרה. אבל הכל עניין של מינונים ואיזונים, ובקיץ המהביל שאנחנו חווים פה היום, אין כמו הבטחה לניחוח קל דעת, חמצמץ וירוק כדי לעזור לנו לצלוח עוד יום שבו חם מכדי לעשות ניסויים בבשמים מתובלים ומתחכמים.

הפתיחה לימונית ומעט פירותית, עם רמז לתפוח, בזיליקום וקצת מנטה. יש בפתיחה משהו מאוד יוניסקס, כך שלא הופתעתי כשקראתי של'אוקסיטן מייעדים את הבושם לבני שני המינים. את החמצמצות הירקרקה ממהרת לאזן איזו מתיקות פירותית, שמשגרת את הבושם מבחינתי הישר לסקציית בשמי הנשים. ברגיעה יגיעו ארז ומאסק ויארזו את הניחוח במחוזות המוכרים, החמימים והבטוחים שהתרגלנו אליהם.

חסרה לי בסאמר סיקרט נוכחות מורגשת יותר של אניס ובזיליקום. זה לא מפריע לו להיות בושם קיצי, קליל וכיפי שמיועד בדיוק לימים המהבילים האלה ועוזר לשמר עוד קצת את אפקט המקלחת. עמידות, כמו תמיד עם בשמים טבעיים, היא לא הצד החזק וצריך לרענן אותו אחת לשעתיים-שלוש. בחום הזה, זה עשוי להיות יתרון. להשיג ברשת חנויות ל'אוקסיטן ובאתר שלהם.

2 comments:

VanityGirl אמר/ה...

נשמע מעניין. אחפש אותו בפעם הבאה שאני בקניון...

photo.fashion.passion אמר/ה...

הבושם הזה נפלא!!! קיבלתי דוגמית שלו באחת הקניות שלי בלאוקסיטן, וגם אחותי רכשה אותו לא מזמן כך שהתשמשתי בו מספר פעמים.
פרשי, קייצי ונפלא ממש!
האמת שקיבלתי השבוע מתנה בדמות: קרם גוף, שמפו וקונדישינר וכולם מליין הורבנה. מיום ליום אני מתמכרת לריח הספציפי הזה!

שרונה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...