יום ראשון, 21 במרץ 2010

ביקורת בושם: Juliette Has a Gun - Lady Vengeance (אדפ)

Juliette Has a Gun Lady Vengeance perfume
Juliette Has a Gun הנו מותג נישה שהוקם בשנת 2006 ע"י רומאנו ריצ'י, שהוא לא אחר מאשר נכדה של ענקית הקוסמטיקה נינה ריצ'י. כל הבשמים של המותג – חמישה במספר - מבוססים על ורד. Lady Vengeance כמו גם Miss Charming שהושקו שניהם ב-2006 הם בשמים בהשראת גיבורות שייקספיריות. ארבעה בשמים של המותג משווקים בארץ בצעד אמיץ של המשביר לצרכן, שכבר עשו נסיונות לשווק מותגי נישה כמו Comme des Garcons-ו Comptoir Sud Pacific.

כל בשמי המותג, גם אם אפשר להתווכח על מידת חדשנותם או מקוריותם ביחס לבשמים של מותגי נישה אחרים - הם משהו שונה לחלוטין מכל מה שהכרתם, אם מה שאתם מכירים זה מה שנמצא על מדפי רשתות הפארם והאפרילים למיניהם. נחמד לדעת שגם בתקופה שבה כל בושם חדש דומה לקודמיו, וכולם יחדיו (למעט הברקות מעטות ויוצאות דופן) יכולים לשמש במקרה הטוב מטהרי אוויר לא רעים – יש אלטרנטיבה. הבשמים של Juliette Has a Gun באמת לא מריחים כמו חבריהם האחרים למדף במשביר לצרכן. הם בשמים רומנטיים עם כבדות מסוימת, והנשיות הגלומה בהם היא יותר נשיות של מלמלות ותחרות, מאשר נשיות נערית של ג'ינס, טי שירט וליפגלוס (ואם אתן משתייכות לקבוצה השניה הסירו דאגה מלבכן. פשוט הסיטו מבטכם אל מדפים אחרים - כמעט כל הבשמים שם בשבילכן).

כשאתם פונים אל Lady Vangeance מתוך ידיעה שזהו בושם המבוסס על ורד, אל תתנו לזכרון של המתיקות הפרחונית המוכרת להטעות אתכם. גם סבוניות נקיה סטייל סטלה מקרטני לא תמצאו כאן. יש כאן משהו שהוא לגמרי אפל, מאובק, חושני ומסתורי שכאילו נוצר כדי לפתות. וכל זה עם שלושה תווים בלבד: ורד איטלקי, וניל ופצ'ולי.

משהו דקדנטי ורטרואי יש בבושם. דמיינו לכם יפהפיה במחוך, ביריות ועקבים שבדיוק התפנתה מהמולת הנשף לחדר צדדי בטירה בה היא מתגוררת. עיניה מאופרות בכבדות, סיגריה בידה האחת, כוס משקה בידה השניה והיא נותנת בסביבתה מבט שהוא כל כך אדיש וכל כך מפתה בו זמנית... Lady Vengeance הוא בדיוק הריח שהיה נודף מגופה של אותה יפהפיה אם הייתם עוברים לידה במקרה. משהו מניחוח החדר הצדדי על רהיטי העץ הנושנים וצנצנות הפודרה שבו לצד אי אלו שרידים לשעות העליזות של ההתהוללות אשר קדמו לפרישה לחדר, עם זכר מסוים למשקאות, לעישון, להתגפפויות האקראיות עם אנשים, חלקם זרים...
נקיון ורעננות לא תמצאו כאן, ומצד שני גם לא זוהמת ביבים. לא הייתם חושדים במי שלובשת אתLady Vengeance שהיא זה עתה יצאה מהמקלחת, אבל גם לא הייתם טועים לחשוב שהיא הומלסית שלא ראתה חדר אמבטיה חודשים.

Lady Vengeance הוא בושם ליניארי למדי ולא עובר יותר מדי שינויים מתחילתו עד סופו. אם כי בהתחלה ממש כמו ורד, הוא קוצני-עוקצני מעט (אבל באמת מעט), בהמשך מתעגל קמעה. הקוצניות הופכת לאבק. והמתיקות החרישית שם. עד הסוף. וזה לא שהסוף קרוב. שעות רבות הוא יושב שם, מסחרר אותך והורג אותך ברכות... אבל אל דאגה, Lady Vengeance הורג רק את מי שנמצא ממש ממש קרוב. אין שם סיאז' משמעותי והוא מאד מאד קרוב לעור, כמעט מתחנן לאינטימיות. זה גם מה שהופך אותו לסקסי כל כך, אבל סקסי לא באופן הצהרתי ורועש. לא In your face אלא סקסי באופן אגבי ובלתי מתאמץ. ובשביל מה לפאם פטאל להתאמץ? היא הרי יכולה להשיג את כל מבוקשה בעפעוף אחד ולא יותר...

Lady Vengeance עולה 666 ש"ח ל 100 מ"ל במשביר לצרכן. או 450 ש"ח ל 50 מ"ל.
התקופות שלפני החגים הן זמן מצוין להשיג אותו בהנחה משמעותית של 50% או אף פחות מזה אם יש לכם את כרטיס המועדון של המשביר לצרכן (תוספת הנחה של 20 עד 30 אחוז ממה שנותר לאחר הנחת חמישים האחוז).
המחירים שלאחר ההנחה הם מחירים מצוינים לבשמי נישה בכלל ולבשמי Juliette Has a Gun בפרט, שברגיל, ובכל מקום אחר בעולם, נסחרים בסכומים גבוהים בהרבה. תוסיפו לכל זה את העובדה שבשמי המותג נמצאים ממש מתחת לאף שלכם, בסניף הקרוב של המשביר לצרכן (בשעה שאלו בשמים בתפוצה מוגבלת וניתנים להשגה במספר מועט מאד של בוטיקים יוקרתיים בעולם), ותקבלו מציאת נישה שכמוה ניתן אולי למצוא רק בישראל.

23 תגובות:

Judy אמר/ה...

את כותבת שירה. עסיסית וחושנית. התיאורים שלך כל כך פלסטיים, כל כך מוחשיים. יש בך יכולת לתרגם הוויה אבסטרקטית. הרבה זמן התלבטתי לגבי ה- Lady Vengeance , וכעת כשנתת לי המשגה למה שחשתי כלפיו אני הרבה יותר ממוכנה לרכוש אותו. תודה לך!

VanityGirl אמר/ה...

ג'ודי - מעניין, גם אני לא קניתי אותו לאחר שהרחתי אותו לראשונה אלא כעבוד איזה זמן. כנראה שיש בבושם הזה משהו שדורש הבשלה והתרגלות. אני שמחה שאת מרגישה מוכנה עכשיו לרכוש אותו, כי אני באמת חושבת שזו קניה מוצלחת במחיר מצחיק (בהנחה כמובן. המחיר לא בהנחה הוא מטורף).

נעלולה אמר/ה...

אני אהבתי אותו מהסניף הראשון :) ראיתי את הפרסומת היפה עם האקדחים ורצתי לרחרח את שניהם. את צ'ארמינג לא אהבתי. היה בו משהו מסוכר ומייגע. אבל את הפרחים המאובקים, העייפים, בניחוח הפאק-מי-פאק-מי-נוט של הנוקמת אהבתי מהשנייה הראשונה. כמובן שלא קניתי כי היה נורא יקר ועכשיו אולי זו גם ההזדמנות שלי.

Ortal אמר/ה...

היום ניסיתי אותו.
בהתחלה הורד בלט מאוד בריח שלו, זה היה אמנם נעים אבל אמרתי לעצמי "זה לא בשבילי..." אחר כך הבושם הפך למתון ועדין יותר(כל בושם מריח עלי עדין יותר מהאחרות), וזה היה ממש ממש נעים והסנפתי את עצמי (: חחח
אבל זה נעלם לגמרי אחרי 5 שעות.

VanityGirl אמר/ה...

נעלולה, את מיס צ'ארמינג ממש שנאתי בהתחלה , אבל אחרי כמה הסנפות חשבתי שהוא דווקא בסדר. רכשתי גם אותו (למעשה רכשתי את כל הארבעה), ואני די נהנית ללבוש אותו מדי פעם, אם כי אי אפשר לומר שאני ממש אוהבת אותו. אם אהבת את Lady Vengeance אני ממש ממליצה לך לקנות אותו עכשיו במבצע.

אורטל, דווקא עלי הוא עמיד יותר. אני מריחה אותו גם אחרי 8 שעות. על כל פנים - 5 שעות זו עמידות מכובדת למדי, וכשאת מפסיקה להריח אותו זו הזדמנות מצוינת לשפריץ נוסף.

נעלולה אמר/ה...

איפה מצאת את כל הארבעה?????????????? אני רוצה את סיטיזן קווין. הנשמה יוצאת.

Judy אמר/ה...

היום פגשתי את סיטיזן קווין. ישב לו בפינה והצטנף לו בצניעות על המדף בניו פארם, במרכז לא יודעת איך קוראים לו בתל חנן (על יד חיפה). במבחן העמידות מנצח את האחות הנוקמת...

נעלולה אמר/ה...

בואי תפגשי אותי. יושבת בפינה ומצטנפת לי בבעסה על המיטה בחולון. מי פלונייה, מי? :) אלך לשוטט בפארמים ובמשבירים. מישהו יישבר בסוף ויחזיק בו!

Judy אמר/ה...

:)אני לא מציעה לך לצאת לדו קרב פולניות אבל בשמחה מזמינה אותך לצאת מהבעסה ולבוא להסניף ריח של פריחת פישתה (יש בו משהו מהכותנה) שממלא את חללי הבית שלי בגליל מערבי. ואפילו יהיה לך טרמפ מחולון מחר...

נעלולה אמר/ה...

אנחנו הפולניות צריכות להישאר חזקות יחד! :) כה מקסים מצידך שבא לי נורא, אלמלא היו קבועות לי 13 שעות עבודה בלתי ניתנות להזזה מחר. וזה עוד אחרי שניסיתי לסדר את שעות העבודה שלי כדי שלא כל יום ייראה ככה...

VanityGirl אמר/ה...

נעלולה - סיטיזן קווין ושאר הבשמים של המותג נמצאים במשביר של קניון רמת אביב.
נכון מה שנאמר שסיטיזן קווין עמיד יותר מליידי ונג'ינס. אבל אני איכשהו פחות אוהבת אותו...

אנונימי אמר/ה...

נעלולה, יש מבצע באפריל שקונים בושם אחד ומקבלים שניים נוספים.
מעניין אותי מאוד לדעת מה את היית בוחרת מהמבחר שם..? (:

נעלולה אמר/ה...

שאלה קשה כי המבצע לא חל על השאנלים, נכון? אני מניחה שהייתי לוקחת פאלומה פיקאסו (צחנת אייטיז נוסטלגית, אם לשאול מונחים מ-VanityGirl), דיור פורטופינו כי הולך להיגמר לי ומשהו לפולני, בטח את 1 מיליון.

אנונימי אמר/ה...

אחרי שקראתי את זה אני חייבת לנסות את הבושם, אבל אני לא גרה בארץ. אני לא מצליחה למצוא ברשת איפה מוכרים אותו בספרד. אולי את יודעת איפה אפשר למצוא רשימת חנויות שמחזיקות את בשמי המותג בעולם?

VanityGirl אמר/ה...

יש מעט מאד בוטיקים בעולם שמחזיקים את בשמי המותג. בספרד ישנה חנות וירטואלית שנקראת elle est bell, אבל אני לא יודעת אם זה יכול לעזור לך אם רת רק רוצה לנסות. הייתי מציעה לך לנסות להשיג דוגמית מ Perfume court http://theperfumedcourt.com)

Judy אמר/ה...

ואו, אחלה קונספט יש לאתר שצירפת. הוצפתי בנוסטלגיה וכמעט יכולתי לדמיין את הריחות של האוסף nשנות ה-70, 80 (נעלולה, דחוף אייקון של הסמקה...) ווניטי, האם יש לך ניסיון עם המשלוחים לארץ?

VanityGirl אמר/ה...

הם שולחים לארץ והם בסדר גמור מבחינת משלוחים, וגם אם יש בעיה - תמיד יש עם מי לדבר שם.

אנונימי אמר/ה...

האם 350 ש"ח הוא מחיר טוב עבור הבושם הזה? אני מתלבטת אם לרכוש במחיר זה או לחכות. אחרי הכל, היה קשה למצוא....

נעלולה אמר/ה...

המחיר בסדר גמור, עד כמה שידוע לי. לפעמים יש עליהם מבצעים בסופר פארם וכד'.

אנונימי אמר/ה...

כן, מדובר במחיר מבצע. המחיר המקורי (וההזוי ) הוא 780 ש"ח...

נעלולה אמר/ה...

דוגרי מצידי את יכולה לבוא לקחת את שלי. הוא בן כמה חודשים, בלי הקופסה הלבנה כי הפכתי אותה למחזיק עטים, אבל באמת שלא אשתמש בו בשום צורה. את מוזמנת.

אנונימי אמר/ה...

את מדברת על הליידי ונג'נס? יותר מאשמח... ואשמח גם למסור משהו תמורתו אם תרצי. כותבת לך.

נעלולה אמר/ה...

כן, בואי קחי. willeatpeaches@gmail.com או בפייסבוק http://www.facebook.com/NalulaVeBosmologit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...