יום שבת, 27 במרץ 2010

ביקורת בושם: שיסיידו - זן (אדפ)

shiseido zen perfume
זו בעצם הגרסה השלישית של זן, הבושם הראשון ששיסיידו שיווקו למערב (עוד ב-1964). הניחוח המאסקי של אז היה שונה בתכלית מהניחוח הפרחוני שהשיקו בשנת 2000 ולגמרי לא מזכיר את הגרסה הנוכחית, השקטה והמערבית למהדרין, שעלתה על המדפים ב-2007.

עם התחלה מעט פרחונית, זן נרגע במהירות על העור ומאמץ סממנים של בושם בטוח מאוד, קרוב לגוף, סבוני ובלתי סקסי בעליל. ההשוואות לקוקו מדמואזל לא עושות חסד עם אף אחד מהם: שעה שמדמואזל פרחוני, מתוק ואגרסיבי יותר, זן עושה הכל כדי שלא תרגישו שהוא מפריע את שלוות הנפש. הוא רגוע - קצת יותר מדי, אם שואלים אותי, נוח ובטוח. הפרחים והפירות מתערבבים לכדי ניחוח נקי, סבוני וחביב. העמידות נאה מאוד. קרוב לעור אך עדיין מורגש, זן יישאר לשעות ארוכות. למרות רשימת המרכיבים הארוכה, ספק אם תרגישו במיוחד את התווים ההדריים. למעשה, ספק אם תצליחו להבין בתווים כלל, שכן כולם מתמזגים אלה באלה באחווה.

מילה טובה על הבקבוק: בהתאם לשם הרגוע, גם הבקבוק הוא בעל קווים נקיים ויפים, נוח ובטוח: הוא לא הבקבוק שייפול מהמדף או שיהיה קושי כלשהו באחסונו. מצד שני, הוא גם לא מסעיר במיוחד, וחבל.

4 תגובות:

VanityGirl אמר/ה...

הבקבוק מקסים לגמרי! (וזה הדבר הטוב היחידי שיש לי לומר על הבושם)

נעלולה אמר/ה...

הבקבוק באמת מקסים. ויציב. וסולידי. ונוח לשימוש. ואלה הדברים הכי טובים לגבי הבושם הקצת-משעמם הזה.

מרג'ורי מורנינגסטאר אמר/ה...

זה נשמע לא טוב, אבל באמת שאני לא אקנה בושם בעל ניחוח לא-סקסי.
יצאתי קצת עילגת, אבל התכוונתי לומר שסקסיות זו תכונה מאוד חשובה לבושם בעיני. בשביל ניחוח נקי אני אסתפק בפלמוליב :)

נעלולה אמר/ה...

לא יצאת עילגת בכלל, אני מאוד מזדהה עם זה. מצד שני, תופתעי לדעת כמה פעמים אני נמצאת בפורום יופי וטיפוח בתפוז ובחורות מעלות שאלה בנוסח "מחפשת בושם בריח סבוני ונקי".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...