יום חמישי, 18 בפברואר 2010

ביקורת בושם: ויויאן ווסטווד - ליברטין (אדט)

libertine
יש איזו הילה סביב הבשמים של ויויאן ווסטווד. אני לא בטוחה אם היא קשורה לכך שהבשמים שלה לא נמכרים בפארמים בארץ אלא צריך להיסחב לחנויות וירטואליות כדי להשיג אותם, או לכך שווסטווד עצמה היא טיפוס צבעוני למדי. על כל פנים, לבודואר, הבושם הראשון של ווסטווד, היה ניחוח חדר מיטות: כבד, מטונף, לא מאוד נעים, כך שהיה צפוי שליברטין, יהיה גרסה קצת יותר קומוניקטיבית שתלחץ פחות על מתג הסקס ויותר על מתג ה"נעים", ש-VanityGirl כתבה עליו בפוסט הזה.

כשזה מגיע לליברטין, הציפיות התגשמו בצורה מושלמת. קודם כל, אכן מדובר בניחוח קליל, נקי ועשוי היטב. אין ניחוחות לוואי סינתטיים או מקומות אפלוליים. זה לא בושם שתלבשי לדייט בערב, פשוט מכיוון שליברטין מיועד לשעות היום. הוא קליל ורענן, מתקתק ומאוזן. שום תו אינו דומיננטי מספיק כדי לצבוע את התערובת, ועל העור הוא מגיע לכדי איזון מושלם: בתחילה קצת יותר מורגש ומותיר אחריו שובל נאה, אחר כך קרוב לעור, שקט - אך לא אינטימי.
היופי האמיתי מתגלה אחרי כמה שעות. אז דועכת לחלוטין האווירה הרעננה, הפרחונית-פירותית, שאיפיינה את פרק הזמן הקודם ומתגלה ליברטין שלא הכרנו. לא אפלולי, אבל מריר. לא "קרוב לעור", אבל עשבוני, כמעט תרופתי. בעיניי, זו סיומת מלבבת ומפתיעה לבושם שמתחיל כל כך צפוי ונדוש (גם אם איכותי).

3 תגובות:

Lee Kramer אמר/ה...

המרכיבים של הבושם הזה, יחד עם התיאור שלך, נשמעים לא שגרתיים בעליל. איכשהוא טחב אלון נשמע לי לא משהו שכדאי שלעור שלי ולו יהיה דיבור צפוף, אבל אם מושק מפיקים מפי הטבעת של האייל, אז מי אני שבכלל אדבר?! :)
על כל פנים, נשמע מפתיע ומעניין.
יש לך אותו? או שהסנפת בחו"ל?

VanityGirl אמר/ה...

את ליברטין מעולם לא ניסיתי. עכשיו אני סקרנית...

נעלולה אמר/ה...

לי, הוא ממש נחמד. הוא נעשה מפתיע רק אחרי כמה שעות, אבל אז הוא מפתיע בגדול. היתה לי דוגמית P:

VanityGirl, אם את גרה באזור כפ"ס, יש ב-just4you.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...