יום רביעי, 17 בפברואר 2010

ביקורת בושם: קנזו - קנזו אמור (אדפ)

kenzo amour
לפני הכל, הקדמה קטנטנה: קצת שכחתי מהבושם הזה, אבל הסנפה מחודשת באחד הפארמים גרמה לי להבין שוב למה אני אוהבת אותו כל כך. אין לי אותו, אך סביר מאד שיירכש בקרוב. כשהיו לי מעט בשמים יחסית, הכל היה יפה וקל יותר. ראיתי משהו שמצא חן בעיני? יאללה, להעמיס. עכשיו כשהמדף מאיים לקרוס מהעומס, צריכים להיות קצת יותר בררניים בבחירה. "מה, בשביל מה את צריכה עוד אחד?", זה מה שישאלו אלו שפשוט לא מבינים. לא מבינים שמדובר פה בהתמכרות לכל דבר. ושמישהו ינסה רק לגמול אותי!

קנזו אמור הוא אחד הבשמים היותר סקסיים ואקזוטיים שיצא לי להריח. הוא נוצר בהשראת מסעותיהם של שני ה"אפים" של הבושם להודו, ויאטנם ויפן. יחד הם חברו על מנת ליצור עבור קנזו ניחוח אוריינטלי מובהק המכיל בתוכו ריחות וטעמים מהמקומות הצבעוניים ששהו בהם: ניחוח פריחת הדובדבן המפורסמת ביפן, אורז, תה לבן, עצים ותווים מעניינים נוספים. כל החמימות הזו עטופה בהרבה ווניל, אך לא מהסוג הסכריני מדי, אלא מהסוג הפודרתי והמעניין.

בתחילה, הייתי קצת מסוייגת לגבי קנזו אמור. כחובבת וניל מושבעת, אין אצלי בלקסיקון דבר כזה "יותר מדי וניל". יחד עם זאת, לאחר שקראתי קצת על הבושם, ציפיתי להריח משהו מורכב ועשיר יותר. לכן, שמחתי לגלות שפשוט צריך לתת לתווי הריח להתפתח מעט על העור ואז הם מורגשים, ובגדול. עליי התקבל ניחוח עצי, חמים ומאסקי. הצלחתי להבחין באורז (אחד הריחות האהובים עליי, ומה שנותן טוויסט די מעניין ולא שגרתי לבושם הזה) וביסמין. העמידות של הבושם מצויינת, ואפילו אחרי כעשר שעות יכלתי להריח אותו.

אומרים שאין להביט בקנקן אלא במה שיש בו, אך במקרה הזה גם הקנקן לא מאכזב. הבקבוק המוארך והיפהפה של קנזו אמור עוצב בידי המעצב הניו יורקי המוכשר קארים ראשיד ומזכיר גוף נשי בעל קימורים. ניתן להשיג אותו בכתום, לבן ופוקסיה, בהתאם לגודל הבקבוק. מקום ראשון כרגע ב-wish list שלי.

4 תגובות:

MORE4ME אמר/ה...

גם אני מאוד אוהבת אותו והוא מתארח עלי לעיתים קרובות

VanityGirl אמר/ה...

אני גם מחבבת את קנזו אמור אבל אני לא מסוגלת ללבוש אותו לעתים קרובות. צריכה מצברוח מיוחד בשבילו, ורצוי מזג אויר חורפי.

נעלולה אמר/ה...

אין לי אותו בכלל :/ הוא חמים מדי עבורי לעונות חמות. אני מחכה לחורף ואם אגלה מחסור בלתי נשלט אז, אקנה אחד.

שרון יאיר אמר/ה...

נעלם מהמדפים!!! איפה אני מוצאת???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...